W celu zgłoszenia usterki wypełnij poniższy formularz. Dzięki temu otrzymamy komplet informacji pozwalający nam na szybkie i sprawne działanie. Spodziewaj się kontaktu z naszej strony w ciągu najbliższych 2 dni roboczych od zgłoszenia.
Za moment skutecznego zgłoszenia reklamacyjnego uznaje się przesłanie wypełnionego formularza zawierającego pełne, prawidłowe dane. Przesłanie nieprawdziwych ,lub niekompletnych danych stanowi podstawę odrzucenia przesłanego zgłoszenia.
Czas reakcji serwisu, czyli czas do pierwszego kontaktu Serwisu z Zamawiającym - do 2 dni roboczych.
Czas realizacji naprawy wg ustaleń ze zgłaszającym. Standardowo do 14 dni roboczych.
Koszt naprawy/diagnostyki w przypadku świadczeń nieobjętych reklamacją/rękojmią - 170 zł/godzinę pracy serwisu + koszt dojazdu + koszt materiałów niezbędnych do naprawy/diagnostyki)
Czas pracy serwisu obejmuje czas dojazdu i powrotu z adresu naszej firmy wg wskazań Map Google.
Koszt dojazdu wynosi 1,20 zł/km wg wskazań Map Google (najkrótsza trasa).
Płatność za usługę pozagwarancyjną na podstawie faktury z terminem płatności 7 dni przesłanych drogą elektroniczną na podany w zgłoszeniu adres.
Zamawiający, zlecając wykonanie usługi, przyjmuje do wiadomości, że w przypadku stwierdzenia przez serwis, iż zgłoszona usterka nie jest objęta udzieloną ochroną wynikająca z gwarancji/rękojmi lub powstała z przyczyn nieobjętych udzieloną gwarancją/rękojmią zobowiązany będzie do pokrycia kosztów pracy serwisu zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Polityka prywatności | © by P.U.H. KBS Beata Smok